2009. június 3., szerda

A képzésen szerzett tapasztalataim

Hasznos volt az elmúlt négy hét. Megismerhettük benne a Google szolgáltatásait. Nem is tudtam, hogy ennyi lehetőséget kínálnak fel és mindezt ingyen.
Nagyon tetszett a blog létrehozása és "szépítése" bár még van mit csiszolni a tudásomon, de kezdetnek ez nagyon jó.
A Picasa web nagyban megkönnyíti majd a fényképek kategorizálását,gyűjtését.
A Google dokumentum szolgáltatása több dokumentumot átfogó lehetőség, ahol pl. szöveges dokumentumokat,táblázatokat, prezentációkat, űrlapokat készíthetünk, és ezeket akár meg is oszthatjuk az ismerőseinkkel, ha úgy gondoljuk.Ezek mindennapi használata megkönnyítheti a mindennapjainkat.
A prezentációval gyönyörű és hasznos bemutatókat, előadásokat készíthetünk.
Az RSS olvasóba összegyűjthetjük egy helyre kedvenc oldalainkat. Nem tudtam erről sem, hogy mi is ez, de mostmár...
Az iGoogle oldalaira összegyűjthetjük azokat az elemeket, amiket sűrűben használunk, és így egy oldalon mindent átláthatunk. Új lapokat is létrehozhatunk érdeklődési körünknek megfelelően.

Összegezve a képzést. Még nem vettem részt ilyen jellegű oktatásban.Néha hiányzott a közvetlen kontaktus, de az oktatónk nagyon kedvesen próbált mindig segíteni, ha megkértem őt.Köszönöm!
Sok hasznos információval lettem gazdagabb, amit tuti, hogy hasznosítani fogok majd tudni.


(Most még ilyen kis bagoly vagyok, de az is felnő egyszer!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése